راهنمای یافتن اطلاعات نگار خانه ها و موزه هنری میرداماد تهران

امروزه در ایران به ویژه در تهران بر تعداد نگارخانه ها و گالری های هنری که با عنوان موزه هنری نیز یاد می شود، روز به روز رو به افزایش است. به طوری که در هر محله از تهران می‌توانیم نگارخانه این بیابیم، که ما در این سایت سعی کرده ایم به نگارخانه های محله میرداماد تهران بپردازیم.

در نگارخانه ها آثار هنرهای تجسمی و هنرهای سنتی مثل تابلوهای نقاشی, مجسمه, سفال, خوشنویسی, آثار گرافیک, حکاکی, عکس, و… توسط اشخاص حقیقی و یا حقوقی، نمایش و عرضه  می گردد. افزایش تعداد نگارخانه ها باعث شده است که هنرمندان کمتر منتظر برگزاری گالری های خود باشند و همچنین فرصت معرفی آثار هنرمندان جدید نیز با این کار افزایش یافته است. علاوه بر نمایش آثار هدف بعدی به فروش رساندن آثار هنری در نگارخانه ها و گالری ها می باشد. با افزایش تعداد نگارخانه ها بازار هنر نیز رونق می یابد.نگارخانه های میرداماد تهران

با توجه به نیاز این مراکز لازم دانستیم تا گالری ها و نگارخانه های محله میرداماد منطقه ۳ تهران را جمع آوری و در اختیار شما هنردوستان و هنرمندان گرامی قرار دهیم ، تا به راحتی بتوانید به این مراکز دسترسی پیدا کنید. اگر شما مالک یکی از نگارخانه ها هستید و یا اطلاعات کامل تر و بهتری در رابطه با این مرکز دارید خواهشمندیم تا و ادمین سایت پیام داده و اطلاعات خود را در اختیار ما و دیگر کاربران گرامی قرار دهید.

 نمایشگاه و گالری شلمان شمال تهران

آدرس : میرداماد، نرسیده به شریعتی، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷

زمینه فعالیت : نمایشگاه و گالری آثار هنری
نام مسئول مرکز : علی مزارعی
نام محله : میرداماد

شرکت تبلیغاتی نگارخانه میرداماد تهران

آدرس : فردوسی بین لاله زار و مترو دروازه دولت

زمینه فعالیت : کلیه خدمات تبلیغاتی و سرسید
نام مسئول مرکز : رابطی
نام محله : میر داماد

موزه هنری نیازی میرداماد

نمایش و عرضه تمامی هنرهای تجسمی و هنرهای سنتی هنرمندان عزیز به هنردوستان و شهروندان و همشهریان عزیز محله میرداماد منطقه ۳ تهران.

آدرس : بلوار میرداماد ـ میدان محسنی ـ ساختمان ۷۷ ـ طبقه ۳

تلفن : ۲۲۲۲۵۴۰۷

گالری و نگارخانه میرداماد تهران+++++++++++

ویژه ها:

  1. تشخیص محل نشت و ترکیدگی لوله آب با دستگاه محل، تشخیص علت رطوبت و نم و ترمیم آن ، نشت یابی نشتی لوله آب و فاضلاب و سیفون توالت لوله بازکنی و تخلیه چاه در میرداماد  شبانه روزی رفع نم و رطوبت نامطبوع از ساختمان و منزل
  2. لوله بازکنی ارزان و فوری در مشهد تنها با کلیک کردن بر روی لینک و ارسال تماس و یا پیام خود به ادمین سایت.

+++++++++++

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *