گواهینامه تضمینی در بهترین آموزشگاه رانندگی شهرک غرب تهران

برای دریافت گواهی نامه رانندگی باید ۴ مرحله که در ادامه توضیح داده شده است در آموزشگاه های راهنمایی رانندگی طی کنید.آموزشگاه های راهنمایی رانندگی در شهرک غرب تهران

کلاس های تئوری

هنرجو با برنامه زمانبندی ارائه شده توسط مدیریت كلاس های آموزش رانندگی در کلاس های تئوری حاضر شود. کلاس های تئوری راس ساعت مقرر شروع و متقاضی باید با همراه داشتن كتاب آموزش، قرار داد، كارت شناسایی و لوازم تحرير مورد نياز برای ياداشت توضیحات استاد افسر در ساعت مقرر در سر كلاس حضور یابد. حضور هنرجو در تمام جلسات الزامیست.

کلاس های فنی

کلاس های فنی توسط مدرس مربوطه برگزار می شود که حضور هنرجویان در این جلسات الزامی می باشد. آموزش فنی حاوی شناخت اجزای خودرو و نحوه عملکرد آن ها و نیز آموزش کمک های اولیه در هنگام  مواجعه با سوانح و تصادفات رانندگی می باشد. این گونه آموزش ها در کسب مهارت ها رانندگی متقاضیان در دریافت گواهینامه بسیار موثر است.

آموزش شهری

برای آموزش شهری باید بعد از اتمام جلسات کلاس آیین نامه و جلسات کلاس فنی ، هنرجویانی که در تمامی کلاس ها حضور داشتند، می توانند آموزش شهری خود را طبق برنامه خود انتخاب کنند. این دوره شامل ۱۲ جلسه زیر نظر مربیان مورد تایید راهنمایی و رانندگی می باشد.برای خانم هایی که هنگام آموزش رانندگی با مربی آقا، داشتن همراه محرم  الزامی می باشد.

صدور گواهینامه

برای صدور گواهینامه بایستی بعد از تاییدیه مربی و قبولی در امتحان مقدماتی آیین نامه هنرجو برای کاردکس و امتحانات معرفی گردند. ابتدا امتحان آیین نامه اصلی و بعد از قبولی ، آزمون رانندگی توسط افسران شهرک غرب، آزمایش اخذ می گردد. در صورت رد شدن در هر یک از آزمون ها هنرجو یک هفته بعد می تواند با داشتن مدارک مورد نظر برای امتحان و صدور گواهینامه مجدداً مراجعه نمایید.دریافت گواهینامه در آموزشگاه های شهرک غرب تهران

در این جا برای راحتی دسترسی کاربران به آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی در شهرک غرب لیستی از آموزشگاه های شناخته شده و معتبر در اختیار شما کاربر گرامی به صورت رایگان قرار داده می شود. در صورت اشتباه و یا نقصی در اطلاعات لطفا به مدیر سایت پیام دهید.

+++

پیشنهادات ویژه:

  1. خدمات فنی تعویض توالت فرنگی، تبدیل ایرانی به فرنگی لایروبی چاه و لوله بازکنی و لایروبی فاضلاب شهرک غرب تهران رفع انسداد لوله آبگرمکن
  2. برای حمل نخاله ساختمانی تهران می توانید از افراد معتبر و خبره در فنی کارا کمک بگیرید.

+++

آموزشگاه رانندگی ایران زمین

هدف اصلی مرکز آموزشی ایران زمین، ارتقا سطح کمی و کیفی در نحوه آموزش قواعد، فنون و  اصول رانندگی و نیز ارائه آموزش با کیفیت استاندارد و مطلوب به هنرجویان میباشد. به طوریکه هنرجو بتواند با اعتماد بنفس و اطمینان خاطر به کنترل و هدایت اتومبیل خود بعد از اتمام دوره آموزشی و کسب مهارت های لازم بپردازند.

  • منطقه ۲ شهرداری تهران
  • شماره تماس: ۸۸۰۱۰۰۶
  • آدرس،تهران،شهرک غرب،فاز ۱،خیابان ایران زمین،مجتمع تجاری ایران زمین

آموزشگاه منطقه ۲

این آموزشگاه با چندین دهه فعالیت و با کادری حرفه ای و مربیان خانم و آقا توانمند، ارائه دهنده بهترین آموزش ها و قبولی تضمینی شما د رآزمون راهنمایی رانندگی در شهرک غرب تهران بزرگ

  • آدرس : بزرگراه همت پل یادگار امام
  • نام محله : شهرک غرب

آموزشگاه رانندگی محک

محک یکی از بهترین آموزشگاه های رانندگی در غرب تهران با کادر مجرب خانم و آقا برای آموزش مهارت رانندگی در تهران می باشد. کسانی که تاکنون نتوانسته اید گواهینامه دریافت کنید، دعوت میکنیم تا با حضور در چند کلاس این آموزشگاه بتوانید به راحتی و در حداقل زمان ممکن گواهینامه دریافت کنید‌. آموزش حرفه ای رانندگی در شهرک غرب تهران با طرح های مختلف آموزش و آزمایش توسط کادر آموزش حرفه ای خانم و آقا، آموزشگاه حرفه ای رانندگی  در محدوده غرب تهران، برگزار کننده آزمون های آیین نامه و صدور گواهینامه رانندگی پایه سوم در آموزشگاه حرفه ای محک تضمینی گواهینامه دار شوید. محک برای افرادی که کارت پایان خدمت ندارند، برنامه ویژه ای دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس بگیرید.

  • مدیریت : علیرضا اسدی
  • تلفن : ۰۲۱۸۸۳۸۵۱۷۱-۰۲۱۸۸۳۸۵۱۷۰-۰۲۱۸۸۳۸۵۱۶۹
  • موبایل : ۰۹۱۹۲۰۵۰۴۷۸
  • آدرس : شهرک غرب – بلوار دادمان – ابتدای خیابان درختی – مجتمع خلیج فارس ۲ – طبقه ۳ – آموزشگاه رانندگی محک

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *