معرفی نحوه کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

استفاده از دستگاه ها یا ژنراتورهای متعدد و مخصوص یکی از روشهایی است که برای لوله بازکنی انواع لوله ها استفاده میشود مانند دستگاه لوله بازکنی ارابه ای که با پیشرفت علم و تکنولوژی همواره به دنبال بهبود اوضاع و ارتقاء دستگاه ها و سیستم های خود است. برای این که دنبال سریعترین راه هستند تا کارها انجام شود.

در این میان دستگاه لوله بازکنی ارابه ای قدرت بسیار بالایی دارد و می تواند هر نوع گرفتگی را در لوله ها برطرف نماید تا جایی که بسیاری از شرکتهای لوله بازکنی و متخصصین از این دستگاه استفاده می‌کنند تا آسانتر و با سرعت بیشتری بتوانند به کار خود رسیدگی کنند. آنها این نظر را دارند که دستگاه لوله بازکنی ارابه ای تضمین کننده کار آنهاست و در بازه زمانی بیشتری می تواند از گرفتگی لوله ها جلوگیری کند.

معرفی نقش فنر دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

غالباً برای گرفتگی لوله های فاضلاب از فنر لوله بازکنی استفاده می‌کنند برای همین در طراحی این دستگاه لوله بازکنی ارابه ای نیز ۱۹ فنر چاه بازکن به کار برده شده است که دستگاه یا ژنراتور لوله بازکن ارابه ای را جزوه بهترین و پرکاربردترین دستگاه ها در این رابطه تبدیل کرده است همچنین به خاطر اهمیت موضوع و کار این دستگاه در سایت برچسب تصمیم گرفتیم تا آموزش کار با این دستگاه را به شما بدهیم.

بنابراین اکثر شرکتهای خدمات فنی و لوله بازکنی برای بهبود کیفیت کار خود از این دستگاه استفاده می کنند. در این میان تیم لوله‌ بازکنی برچسب در مناطق مختلف از جمله شرق تهران با استفاده از این دستگاه خوب و کارآمد به رفع گرفتگی های سخت با ضمانت ۱۰۰ درصدی می پردازد که برای تماس با متخصصین لوله بازکنی شرق تهران کافیست بر روی لینک آن کلیک کنید.

باید به این نکته توجه کنید که در آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای به دلیل برخورداری از انعطاف پذیری بالای فنر چاه بازکن این قابلیت وجود دارد که از تمام پیچ و خم های داخل لوله به راحتی عبور می کند اما اگر سر فنر مخصوص به فنر دستگاه را به آن متصل کنید بسیار بهتر نتیجه می دهد.
با توجه به متراژ های متعدد طراحی‌های مختلف فنرهای متنوع وجود دارد و در ضمن فنر چاه بازکن باید به موتور وصل شود تا همزمان با روشن شدن موتور فنر بچرخد.

نحوه استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

در این دستگاه وظیفه دوران فنر به عهده موتور گرداننده دستگاه چاه بازکن ارابه ای است یک سری کلیدها بر روی دستگاه قرار گرفته اند. کلیدهای چپگرد و راستگرد برای از بین بردن انواع گرفتگی ها شل شدن گرفتگی ها و همچنین کار بهتر با دستگاه بر روی موتور قرار داده شده‌اند.
در ابتدای آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ ای باید حتماً از راستگرد و چپگرد بودن این کلیدها اطمینان حاصل نمایید.

 روش کار کردن با دستگاه لوله بازکن ارابه ای

برای ابتدای کار اول باید آن را روشن کنید و فنر را با دست به داخل لوله هدایت کنید تا فنر چاه بازکن از جای خود بیرون نیاید سپس پس از احرام چرخنده فن را فشار می دهند تا فنر به چرخش در آید هنگامی که فنر لوله بازکن شروع به چرخش کرد بوی بد و گرفتگی‌های لوله باز می شود و حتماً از قبل محل هایی که دچار گرفتگی لوله شده است باید پیدا شود زیرا در آن محل ها باید فشار بیشتری اعمال گردد.
حتما توجه کنید که در هنگام آموزش کار و یا استفاده از دستگاه لوله بازکن در زمان رسیدن به گرفتگی نباید فشار زیادی روی فنر وارد شود زیرا ممکن است که فنر داخل لوله بشکند.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی شهرک ولیعصر، تهرانسر، جردن، نازی آباد، ستارخان و… در سایت برچسب باید سرویس مورد نظر خود یعنی لوله بازکنی را به همراه خیابانی که در آن سکونت دارید در اینترنت جستجو نمایید و با یک تماس از خدمات نزدکترین لوله بازکن به سرعت استفاده نمایید.

برای اینکه دستگاه لوله بازکنی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد از یک شلنگ متصل به شیر آب استفاده می کنند یعنی آن را درون مجرای فاضلاب باز می‌کنند تا همزمان با گردش و چرخش فنر آب باز شود و عمل جرم گیری و لایروبی دیواره‌های لوله که توسط فنر چاه بازکن انجام می شود بهتر صورت پذیرد و همچنین شستشوی لوله ها و انتقال جرم ها به چاه انجام شود.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

نکته مهمی که باید در این دستگاه رعایت شود این است که دستگاه به صورت منظم سرویس شود. زیرا این مورد جزء اولویت‌های آموزش کار با دستگاه لوله بازکن ارابه ایست و رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از حوادث الزامی است تا مانع بروز مشکلات مانند پایین آمدن سرعت کار شود.

  • قبل از شروع کار حتماً دستکش ایمنی یا چرمی بپوشید تا به دست ها آسیب وارد نشود.
  • قبل از اینکه موتور را روشن کنید حتماً از تجهیزات ایمنی استفاده کنید.
  • ابتدا با دور موتور پایین شروع به کار کنید و یا آن را متناسب با نوع گرفتگی لوله تنظیم کنید زیرا سرعت بالا مخصوصاً در ابتدا منجر به برخورد فنر با افراد می شود و یا به فنر آسیب می رسد.

 کاربردهای متعدد دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

کاربردهای متنوع و زیادی وجود دارد که باعث شده‌اند این دستگاه بسیار حائز اهمیت باشد کاربردهایی شامل موارد زیر:

  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب حمام دستشویی و توالت فرنگی ظرفشویی و سینک روشویی چاه حیاط یا پارکینگ و انواع انسداد های شدید و سخت
  • البته در اکثر فروشگاه های مخصوص تجهیزات لوله بازکنی و چاه بازکنی یا مغازه های ابزار فروشی دستگاه لوله بازکنی ارابه ای موجود است و می توانید خرید کنید یا می‌توانید به جای این هزینه از خدمات لوله بازکنی در  در سایت برچسب استفاده کنید و تنها با یک تماس در ۲۴ ساعت بدون توقف و سریع به محل شما حاضر می شوند و مشکل گرفتگی لوله ها را برطرف می کند. این افراد خبره از دستگاه های لوله بازکنی پیشرفته برای برطرف کردن مشکل شما استفاده می کنند.
  •  قبل از خرید هر نوع دستگاه لوله بازکنی به این نکته توجه داشته باشید که حتماً باید آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی را فرابگیرید تا در هنگامه کار با آن دچار مشکل نشوید هر کاری ریزه‌ کاری‌ها و قلق خودش را دارد زیرا این کار شوخی بردار نیست ممکن است این کار خرابی های احتمالی و هزینه‌های زیادتری برای شما مثل شکستن لوله‌های فاضلاب یا توالت فرنگی و … به بار آورد.

جهان پیرامون ما دائما به دنبال اختراع ابزاری است که کارها را سریع تر و راحت تر به انجام برساند. دستگاه لوله بازکنی ارابه ای با قدرت بالای خود، توانایی رفع هر گونه گرفتگی را دارد و همچنین بسیاری از شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه برای آسان تر شدن و سرعت بخشیدن به کار خود، استفاده می کنند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
منهول

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *