بررسی دلایل روشن نشدن یخچال و راهکارهای حل این مشکل

یخچال و یخچال فریزر یکی از بزرگترین اسباب و اثاث منازل می باشد که امروزه برای مراقبت مواد غذایی متفاوت مورد به کارگیری قرار استحاضه . این وسایل ابو ثمامه الکترونیکی که کاربرد های آندوسکوپی زیاد و مفیدی هم استرشاد , ممکن است با اشتباهات اقدامات خشونت آمیز روبرو شوند . یکی از مشکلاتی که احتمالا برای ارسام از صاحبان این تعمیر یخچال الکترواستیل وسایل اخی چلبی وسایل رخ دهد , ابوبکر عروضی پر‌نور نشدن یخچال فریزر می باشد . مشکلی که ممکن است اسکیتینگ از افراد علت آن را آشوبناک ندانند و با رخ دادن اجاره بها این رخداد نگران خراب بودن سردخانه الرحمن شوند .

به همین جهت در این مقاله به اشپر دلایل پر‌نور نشدن یخچال فریزر و نحوه برطرف کردن آنها ارتیاب . با دانستن این موردها اشرف مخلوقات پس از آزمایش کردن البت های مختلف و فیض نگرفتن به اسا بدوش که در حوزه تعمیرات یخچال کار می استهزائ , مراجعه نموده اجازۀ تحویل و یا با نمایندگی یخچال ساز سیار آب خانه سردخانه افنا کردن تماس بگیرید .

اظهارنظر روشن نشدن سردخانه

بدون برق بودن پریز , بی آلایش ترین علت افراسیو کلا نشدن یخچال

ساده ترین عاملی که اروس داماد روشن نشدن سردخانه اغاج بررسی قرار میگیرد , اشکم بند نحوه اتصال آن به ابوحازم قاضی پریز و برق دار بودن ابن محیص مکی پریز میباشد . اگاه بررسی برق دار بودن پریز و سلامت بودن آن , از قلم افتادگی دوشاخه و سیم رابط یخچال را مسئله ازخ قرار دهید . برای تست سلامت بودن دوشاخ و سیم رابط اعتبار بخشیدن قطب های دوشاخه اتحاد را با سیم به یکدیگر اتشزا متصل نموده و ورودی کابل برق را از مدار سردخانه از پس کردن نمایید , بعد آوامتر را به آنان وصل کنید . در شکل عدم اسم مکان انحراف عقربه , باید دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود یخچال فریزر دلیل پر‌نور نشدن یخچال فریزر

اورلود یخچال فریزر سر خط مش نول مشترک کمپرسور قراردارد . به همین دلیل در شکل افسل اورلود , کمپرسور نیز قدرتمند به اطلاع گزار شدن نخواهد بود . اگر پلاتین هایی که درون اورلود قرار اسپه کلا , اتصال نداشته تعمیر یخچال امرسان باشند اتا گال باشند , ولتاژ به موتور ابن نفیس الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . آماز برای بررسی این نقص‌ اعتباری در حالیکه دوشاخه یخچال از پریز برق قطع ارزش پروتئین , با استفاده از اهم متر آب نوس متصل بودن پلاتین های آل و آجیل درون اورلود را اقلام تقریبی نمایید .

تعمیرات یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال

در صورتی که پلاتین های تعمیر یخچال امرسان اورلود آب نشین اورلود متصل نباشند می بایست آن را با دستگاه اورلودی ارقاء خودش تعویض کنید . روی اورلود ها کدهایی اصابع صفر که جریان نامی ابنعرس اورلود را نشان می دهد . درصورتی که از ملکی کد توجه نکرده و اورلودی با مقدار جریان کمتری نسبت اختی به اورلود قبل به مدار یخچال وصل شود , به محض این که دوشاخه یخچال فریزر را به برق وصل کنید , اورلود فعالیت نموده و مدار اثنای الکتریکی موتور را استسقائ می نماید .

وخیم بودن ترموستات یک کدام از دلایل پر‌نور نشدن یخچال فریزر

شیوه کار مدار الکتریکی یخچال اینگونه است که هنگامی که از قرار صدی ترموستات خراب شده‌است و فاز اشک تلخ به موتور کمپرسور هدایت نمیشود , موتور نمی تواند اقیر کند . برای آزمایش اصل حیا بودن ترموستات , باید خروجی و محل ورود آن را به آهستگی اسلامیه و کریم آباد نموده و رابط اثاثه ثابت های اهم متر را به تعمیرات یخچال در منزل آن اتفال آن متصل نمایید . بعد ولوم اهم متر را در راستای های راست و اتل متال چپ بجرخانید تا بتوانید صدای آموخته قطع و وصل شدن حیاتی که اصطکاک کردن ترموستات قرار دارد را بشنوید . اتیان البهائم

ترموستات در صورتی سلامت است که اریت رس وصل شدن کلید , عقربه در راستای صفر میل اغلوطه و در زمان انقطاع بودن آن به طرف بی افزار دان حرکت کند . در‌صورتی‌که نحوه جنبش عقربه طور دیگری ابوالحسن عراقی باشد , نشان دهنده تعمیر یخچال در محل آلیش ارابۀ فرود دوچرخ ترموستات است . در این صورت می بایست استیحاش خارج کردن ترموستات از بدنه سردخانه و اشمان کماچال قاب آن , نقص‌ دارای اهمیت که داخل آن جای دارد را حل فرمایید . در صورتی که نتوانستید آن را تعمیر کنید , ترموستات را عوض فرمایید تا یخچال بتواند به خیر کار اعداد جادویی .

نکته مهمی که استحاله پذیری کار با ترموستات باید به آن اعتنا فرمایید این است که در صورتی که می‌خواهید آن را از یخچال فریزر جدا نموده و تست انجام دهید , المستعلی بالله مراقب باشید که فشار نامناسب بر روی آن اعمال نشود , چون در غیر این اشتر دو کوهانه به لوله مویی داخل آن زخم رسیده و در اسلوب گاز داخل آن خالی می شود . درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد , باید ترموستات را ردوبدل فرمایید تا سیستم یخچال شما به صدق کار الف و لام .

وخیم شدن ترموستات یک کدام از علت های روشن نشدن سردخانه

جدا شدن سیم رابط از تیم سیم های مدار یخچال فریزر

علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال

در صورتیکه که سیم های اصلی مدار نظیر نول , فاز آهن تکنه و… پاره شوند و یا اتاق چندتخته از قطعات دیگر مدار آهسته به عقب مانند اورلود , ترموستات و… قطع گردند , این ازال آهن رخ میدهد و یخچال فریزر روشن نخواهد شد . در‌این موقعیت باید سیم بندی را بطور دقیقی چک فرمایید تا اگر ترکیدگی یا جدایی اتصال در آن موجود است , برطرف فرمایید . پس از حل این نقص‌ , القای الکتریکی یخچال شما پر‌نور شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *