بررسی علتهای گرفتگی چاه

اگر لوله یا چاه منزل شما گرفته است و به دنبال دلایل و عوامل بوجود آورنده ی آن هستید، می توانید از طریق سایت فنی کارا شماره افراد متخصص و کارشناس در امر لوله بازکنی را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید تا نسبت به بررسی و پیدا کردن علل به وجود آورنده گرفتگی لوله و چاه اقدامات لازم را انجام دهند. تا زمانی که علت دقیق گرفتگی لوله و چاه مشخص نباشد، می‌توان مشکل گرفتگی لوله و چاه را برطرف کرد، و هر گونه اقدامی در این زمینه به صورت موقت خواهد بود چرا که ممکن است بعد از مدتی دوباره لوله و چاه دچار گرفتگی شوند.

علت گرفتگی لوله و چاه


از علل شایع در گرفتگی لوله و چاه انباشته شدن چربی ها و اضافات مواد غذایی و یا گیر کردن شئ در درون لوله یا چاه می‌باشد.معمولا هنگام ظرفشویی  چربی و مواد غذایی مونده بر روی ظرف ها به داخل لوله سینک ظرفشویی نفوذ کرده و به مرور باعث گرفتگی لوله سینک میشود معمولا برای پیشگری میتوانید تورهایی روی سینک ظرفشویی قرار دهیدتا از ورود مواد زائد جلوگیری کند همچنین میتوانید لوله های زیز سنک را تمیز کنید تا از گرفتگی لوله و چاه جلوگیری شود.

برای چاه توالت نیز می توانید از چاه بست استفاده کنید.گرفتگی چاه توالت در منازل قدیمی بیشتر به چشم میخورد باید هرزگاهی با استفاده از سیفون یا تلمبه دستی یا استفاده از محلول بازکننده برای باز کرد راه آب استفاده کرد.

اما اشکال اینجاست که استفاده از این مواد به خودی خود باعث دردسر می شود . چون اسید و چانته باعث از بین رفتن لوله ها می شود ساده ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین راه استفاده از لوله باز کن ها مثل دستگاه فنر زنی صنعتی هست لوله کش ها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده می کنند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید

که از ورود ناگهانی اشیاء به داخل چاه جلوگیری میکند. تا زمانی که این شئ از درون لوله یا چاه خارج نشود، فرآیند لوله بازکنی به درستی انجام نمی شود. یک لوله بازکن با تجربه و ماهر برای خارج کردن هر گونه شئی از درون لوله یا چاه با استفاده از ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.

اگر در این کار تخصصی ندارید حتما از تجربه و مهارت افراد لوله بازکن حرفه ای کمک بگیرید چرا که ممکن است هر گونه اقدامی توسط شما منجر به هل دادن و حرکت دادن شی در عمق لوله شود که در این صورت مجبورید برای خارج کردن آن کنده کاری و لوله کشی مجدد انجام دهید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *