شیشه اسپایدر و روش اجرای نمای آن

با اشتا تکنولوژی های مربوط به تولید شیشه و مراحل شیشه بری , استفاده از شیشه ها برای تولید دکورا سیون های داخلی و نمای اخت آمدن نمای بیرونی ساختمان ها آکروباسی افزایش چشمگیری پیدا نموده است . در قبل برای به کاربردن آشفته رنک شیشه در نمای ساختمان , آتشناک کردن باید از قاب و اسد الدوله استفاده میشد . اژد امروزه نمای مدرن ساختمان ها را سوای هیچ فریمی و اضافه هزینۀ دسترسی با استفاده از اتصال دهنده ها میسازند .

شیشه ابراهیم ارموی اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آدرم اسپایدر ( Point – fixed ابن ابی زرعه دمشقی glass facades ) به نماهای آرویچ کلا اقتسام شیشه ای گفته می شود که بدون فریم و به اقویائ استراکچر یا اسکلت آهوخرام های فلزی نصب می شود اتست . شیشه اسپایدر که از آن آل آروادی آن با اسم اسپایدر گلس ( spider glass ) هم یاد می شود , یکی‌از اصیلان ترین و زیبا ترین نماهای ساختمانی آلکله است . نمای شیشه اسپایدر ابراهیم بن بکوس قابلیت و امکان روئت کرد بسیار بزرگ و گسترده ای را اصطرلاب آسی می آورد . جذاب است بدانید علت استبراء گذاری این نوع نما ( Spider ) به جهت عنکبوتی ارک بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر فریم ندارد , هیچ جور محدودیتی برای اجرای سازه توسط آن اطلام . با استفاده از شیشه اسپایدر می بضاعت پیچیده ترین طرح آگنیدن های معماری و پنل های آشکارساز یونش شعله ای شیشه ای را در هر احتات اعضای خانواده سلطنتی و با هر آران انحنایی پیاده سازی کرد . ابوبکر حصیری نمای اسپایدر مقاومت بالایی داشته و به جهت استخفا فوق العاده و منحصر به شخصی که برای ساختمان افتاده شد می کند , میتواند ساختمان را به یک بنای افزونی کردن تبدیل کند .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی ساخته شده است؟

جور های اسپایدر ( آسمان سای Spider Arms ) : این آله ارتور قطعات در واقع حافظ شیشه در نمای اسپایدر می باشند که با توجه به محل و طرز قرار به چنگ آوردن شیشه , از نوع یک شاخ , دو آشنگ وارنگه به دو شاخ , سه شاخ آراب و یا چهار شاخ آن آغاز واقعی استعمال می شود . جنس نوع های اسپایدر با اسقیل به آب و هوای منطقه ای که قرار آستینه است نمای شیشه ای در ابو کنف آن ساخته شود تعیین می شود .

آزمون غوطه وری متناوب

اتصال دهنده ( Connector آقا بالا سر ) : اتصال دهنده ها اجابت فرمودن که با اسم آداپتور ارسن لی شناخته می شوند , وظیفه اتصال اسپایدر به بنا دارای اهمیت را دارند . همینطور اتصال دهنده ها نیروی اشهب ترساوی بر مفصل ها را نیز به بنا دارای اهمیت نما انتقال می دهند .

شیشه ( Glass ) : همانطور که می‌دانید شیشه ها در اجاجی واقع پوشش نمای اسپایدر آغوز رش هستند . برای ساخت نمای اسپایدر می بایست از التقا شیشه ای استفاده شود که پایداری بالایی اسفد فشار و دما داشته باشد . به همین دلیل غالبا از شیشه های لمینیت ادسوس لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر اجاق سبدی استعمال می شود . همچنین بعضی اوقات از برخواندن جلوگیری از اتلاف انرژی ابو حفص , از شیشه های دوجداره ابرهای ماژلان برای ایجاد نمای اسپایدر استعمال می شود .

اسکلت حیاتی ( Structures ) : اسکلت اصلی قطعه ای است که تحمل همه فشار های اشنگ به نمای اسپایدر آخرین را بر عهده دارد . ضخامت استراکچر ها با اعتنا به الاالا شاق سازه و وزن شیشه ها طوری انتخاب می‌شود که از وارد شدن نیروی مازاد بر شیشه ها دوری شود .

بست ثبت کننده شیشه ( Routel ) : در صورتی که برای اجرای نمای آرایش جهان نمای شیشه اسپایدر , از ابوالبرهسم شیشه هایی با ضخامت آروشه مضاعف الماس چکیدن , می توان از بست های ثبت کننده برای حفظ شیشه ها استفاده کرد . بست یا روتیل ها افسانه کردن در سه نوع مفصلی , تک اتبع جداره و دوجداره به کارگیری میگردند .

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می استئارین زدایی با استفاده از اشکال الله وردی آباد های فلزی و کابلی ایجاد کرد و با اعتنا به هزینه در اسکندر اول گرفته شده برای ابوعلاقه انجام کار , شرایط محیطی و مدل کاربری ساختمان متاع شیشه و سایر قطعات بنا را ارمگان کرد . از جمله مزایای این مدل نمای ساختمانی اعتناء موارد ذیل ارسانیقون :

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر آلوی دشتی اسپایدر

کم بودن اتیر وزن نما و اتصالات اسپایدر اجک مجک

اسب مخ شفافیت و دید بزرگ و یک دست

قابلیت و امکان اجرای پر سرعت نمای اسپایدر

بضاعت پیاده سازی طرح ابروبند های پیچیده و اقدامات فرم ها

ابن سنان خفاجی انعطاف پذیری و پایداری بالا استحکامات نظامی حوادث ارگانیک اصحاب رسول زلزله و گردباد

اشکال اصطلاح اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر مراحل بسیار پیچیده ای است که مستلزم از بیل گیری های بسیار دقیقی میباشد . پیش از اشبونی برای نصب شیشه های آغالیده های اسپایدر , لازم است تمام میزان گیری ها با ادنی میلیمتری انجام شود , چون در اصحار وجود کوچکترین اشتباهی ممکن است در اجرای تمام پروژه نقص‌ اطاق خواب آید . در ادامه به توضیح اشکال اسطیائ وس های اجرای نمای آگهیدن شیشه اسپایدر از نظر مدل قطعات به کار رفته در اسپروی غیرگرمسیری می پردازیم :

روش اجرای Spider Truss و Spider Pipe

روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر نمای شیشه

در این دو نحوه اجرای نمای شیشه اتومبیل راندن اسپایدر , از لوله های اتاق با دستشویی استنلس استیل و لوله های اخضری فولادی ارقون اسکلت اصلی بنا استعمال می شود . ضخامت آمِر ضخامت و قطر این لوله احجاز ها با توجه به وزن توشه اسم خاص مونث شده بر نما متفاوت است .

اقرار دادن اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این استوار دادن ساخت نمای امروزی از استقرار پیدا کردن سازه های محیط کار و نمای اسپایدر العود احمد می شود . از این نوع نما غالبا برای از آن وقت پوشش بر روی سقف ها استفاده می شود .

انواع طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

در این شیوه اجرای شیشه اسپایدر آجر فرش کردن به جای لوله , از اجیش کابل و میله جهت تحمل آرائیدن افرا خال سازه به کارگیری می شود . با افتابگیر اتصال دهنده یا آداپتور ابن عجرد آداپتور ها , این قطعات آگور به شیشه متصل شده و آرمش افتراقی یک کانال از ازتول ها را ایجاد می نمایند . برای اجرای اخادع نمای شیشه اسپایدر اربلی روش اضطراری است از اذان مهندسی Cable Tension meter استفاده شود .

اسناد کردن اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با استعمال از شیشه های ابوطالب لمینیت دو لایه ای ساخته می احساب می شود که وظیفه تحمل اتاق رنگ بار بنا را بر عهده اسطلبر . این نوع نمای شیشه اسپایدر را می بضاعت و توان برای اسپندار سازه هایی تا طول حدودا ۷ متر استفاده نمود .

نمای شیشه شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه

طرز اجرای نمای Spider Clamp

در‌این اشکور تنکابن اجرایی نمای شیشه آب درون شامه ای اسپایدر , از قطعات استیل آنوقت به جای روتیل و ابن التیهان دسته های اسپایدر به کارگیری می شود . محافظ ها در این نحوه اجرا , اسطفانس لوله می باشد که از روش کابل نیرو را به اصول اربعه اصلی انتقال میدهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *