چگونه بتوانیم تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را عملی کنیم؟

با گسترش توالت های فرنگی در سرویش های بهداشتی خانگی دیگر نیاز به این نوع توالت یک عادت شده است. در بعضی از خانه به دلیل وسیع بون متراژ خانه ، سرویش بهداشتی دو منظوره(توالت ایرانی و فرنگی) را تهیه میبینند یا تبدیل توالت ایرانی به فرنگی. گرچه خانه های قدیمی جزو این دسته نیستند و برای تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی به فرنگی باید اقداماتی را انجام دهند.

“استفاده از توالت فرنگی سال هاست که در ایران رواج پیدا کرده و افراد به دلایل مختلف از آن استفاده می کنند. در برخی از منازل جدید در سیستم لوله کشی ساختمان جایگاهی برای هر دو توالت در نظر گرفته شده است؛ اما در خانه های قدیمی باید تبدیل توالت ایرانی به فرنگی صورت بگیرد.”

تهرانی های عزیزی که در خیابان زنجان تهران زندگی می کنند می توانند برای پیدا کردن بهترین و نزدیکترین لوله بازکنی زنجان تهران به سایت برچسب مراجعه کرده و ازخدمات ما استفاده نمایند.

افرادی هم هستند به علت علاقه شخصی شان تمایل به استفاده از توالت فرنگی ندارند و میخواهند سرویس بهداشتی شان مجهز به تولت تخت یاهمان ایرانی باشند تبدیل توالت ایرانی به فرنگی. در این صورت به مقاله تبدیل توالت فرنگی به ایرانی در آدرس برچسب جستوجو کنید.

روش های تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی لازم است شرایط و ابعاد دستشویی را بررسی کنید و مناسب ترین راه را برای این تبدیل دریابید.

راحت ترین راه برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به فرنگی

ابتدا باید به مرکز فروش تجهیزات پزشکی برای خرید سری توالت های تاشو ، پلاستیکی و… مراجعه کنید. جدید ترین محصول در این رابطه توالت زانو نشین یا نیم فرنگی است. سپس ساده ترین روش را برگزینید.

جالب است بدانید که سایت برچسب تبدیل توالت ایرانی به فرنگی علاوه بر منتشر کردن مقالات آموزشی رایگان در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی، به شما همشهریان عزیز در تمام مناطق تهران، خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد، مانند خدمات لوله بازکنی فاطمی و یا مناطق دیگر، فقط کافی است که نام محل زندگی خود را در سایت برچسب جستجو کنید و در کادر صفحه اول نام فاطمی را بنویسید.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با برداشتن توالت ایرانی

تخریب همیشه هزینه بردار است، ولی بدون تعارف باید بگوئیم بهترین راه است.وقتی شما خانه ای از خود داشته باشید و موضوع استفاده از توالت فرنگی برای شما موضوعی همیشگی باشد، بهتر است کار اصولی را انجام دهید.

یکی از راه های تبدیل توالت ایرانی به فرنگیبرداشتن کامل سرویس ایرانی و جایگذاری توالت فرنگی است. این راه کمی طولانی و پر هزینه تر است.

برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی احتیاط شرط اول را میزند. لذا ممکن است هنگام جدا کردن سرویس ایرانی لوله آسیب ببینند و مراحل کار مان را زیاد تر و پیچیده تر کنند. همچنین هزینه های بیشتری را ایجاد میکند‌.

بعد از انجام لوله گذاری محل توالت ایرانی را با مصالح پر کنید و توالت فرنگی را در سر جای خود متصل کنید.

۲_نصب توالت فرنگی روی توالت تخت(ایرانی) و تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

این روش بدون تخریب به اشیائی انجام می شود.بیشتر مناسب افرادی است که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند. همچنین این روش هزینه کمتری را به شما تحمیل میکند.

به این شکل که با استفاده از یک صفحه فلزی، مقاوم و ضد زنگ کامل سطح تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به کلی پوشانده می شود و تنها یک لوله از روی سطح توالت تا درون مجرای توالت ایرانی به شکلی که مسدود نشود و راه آن کاملا باز باشد، تعبیه می شود.

سرعت بالای اجرا، کم هزینه بودن و سهولت جمع کردن آن مزایای این توالت است. عیب چشمگیر این توالت عدم نظافت هنگام نشتی لوله است که اگر درتبدیل توالت ایرانی به فرنگی گرفتگی رخ دهد و پر شود این آب های کثیف به توالت فرنگی منتقل می شود و توالت فرنگی پر از فضولات می شود.

اگر لوله توالت فرنگی شما بعد از نصب دچار گرفتگی شد حتما با لوله بازکنی های سایت برچسب در سراسر تهران تماس بگیرید مثل خدمات لوله بازکنی در ستارخان، باقرخان، قیطریه، فرمانیه یا دیگر مناطق تهران. متخصصان لوله بازکنی برچسب در کم تر از نیم ساعت خود را به محل مورد نظر شما رسانده و به بصورت فوری و تضمینی مشکلات لوله های فاضلاب شما را برطرف می کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *