چگونه مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی را درمان کنیم؟

لازم به ذکر است لوله باز کن های شیمیایی چه از نوع جامد چه مایع هر دو  دارای خطرات اسیدی هستندو ابعث مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی می شوند

“بر اساس آمار بدست آمده، بیشتر قربانیان مسمومیت با لوله بازکن های محلولی و پودری، کودکان زیر پنج سال می باشند. کودکان قدرت تشخیص بالایی ندارند و ممکن است به دلیل شباهت بسیار زیاد رنگ و بسته بندی این مواد با بسته بندی آبمیوه ها، آن ها را به یک باره سر بکشند و دچار سوختگی ها و مسومیت های مرگباری شوند!همین خطرات اسید لوله بازکن باعث شده که ما درمان مسمومیت با لوله بازکن را برای شما شرح دهیم.”

برچسب برای شما کاربران محترم راه های درمان حاکی از مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی لوله بازکن را رایگان در اختیار شما قرار داده است؛ به علاوه برچسب امکان دسترسی فوری به بهترین سرویس های لولا بازکنی را برای شما مهیا کرده است. که می توانید برای آشنایی بیشتر با خطرات اسید لوله بازکن به مقاله مربوط به این مطلب در این سایت مراجعه کنید.

در هنگام گرفتگی لوله به هر دلیلی به صفحه برچسب در فضای مجازی مراجعه نمایید و آدرس محل زندگی تان را جستوجو کنید تا نزدیک ترین شرکت لوله بازکنی را به شما معرفی نماید. همچنین امکان دسترسی به لوله بازکن های ماهر را در هر ۲۴ ساعت شبانه روز برایتان مهیا نموده است.

چگونه دچارمسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی می شویم؟

کودکان گروه آسیب پذیر تری در مواجه با این مواد شیمیایی و اسیدی هستند. همانطور که میدانید کودکان توانایی درک و تشخیص مواد از یکدیگر را ندارند و ممکن است این مواد مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی را با آب و نوشیدنی های دیگر اشتباه بگیرند. در صورت بروز این حادثه در نهایت کودکان دچار سوختگی در ناحیه مری و نای و یا مسمومیت حاکی از آن می شود. در این صورت سریعاً به مراکز پزشکی مراجعا نمایید.

امروزه شرکت های تولید کننده ، این محصولات را در بسته بندی و پوشش متفاوت تری طراحی کرده اند این سری بسته ها دارای ایمنی بالاتری نسبته به گذشته هستند و کودکان قادر به باز کردن درب آن نخواهد بود. این طراحی ها خطرات و مرگ و میر ناشی از این موادرا به مقدار قابل توجهی کاهش داده استو مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی را کم کرده است

شما اگر در شرق تهران هستید می توانید با مراجعه به صفحه لوله بازکن شرق تهران در سایت برچسب به صورت فوری نزدیکترین لوله بازکن به شرق را پیدا کنید.

گرچه شما باید به این بستا بندی ها اتکا نکنید و این مواد اسیدی را دور از دسترس کودکان قرار دهید مسمومیت با لوله باز کن های شیمیاییچرا که به دلیل رنگ های متنوع و خوشرنگی که این محلول ها دارد ، نگهداری آن در معرض دید کودکان پر ریسک و پر خطر است.

مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی چه عوارض و خطراتی را شامل می شود؟

این ماده لوله بازکنی، قلیایی است‌ و همانطور پزشکان مطرح میکنند مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی بسیار شدید تر از خطرات با مواد اسیدی است.

این لوله بازکن های قوی به اندام های مختلف گوارشی آسیب می رسانند و از جمله آنها میتوان به سوراخ شدن مری، التهاب عفونی میان سینه، سوختگی عمیق مری و معده اشاره نمود. مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی در بدترین حالت ممکن استشمام و خوردن این مواد منجر به مرگ می شود چرا که اندام مری و نای را ممکن است کاملاً از بین ببرد.

بهتر است فقط در صورت نیاز و بلافاصله بعد از خرید از تمام این محصول استفاده کنید. اگر تمایل به مصرف از این نواد را دارید توصیه می شود از محلول لوله بازکنی صاف استفاده کنید چرا که هم ترکیباتی دارد که موجب حفظ لوله ها می شود و هم به صورت کامل می تواند لوله ها را با نتیجه بخشی بالاتری بازکند مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی. هر چند که خطرات اسید لوله بازکن صاف هم می تواند شما را تهدید کند، پس در هنگام استفاده کاملا نکات ایمنی را رعایت کنید. درصورت علاقه به استفاده از محصول لوله بازکنی صاف به مقاله مربوط در سایت برچسب مراجعه کنید چراکه نحوه کار کرد آن و نکات ایمنی در زمان استفاده را رایگان در اختیار شما قرار داده است.

اقدامات مناسب هنگام مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی

در اولین گام شنا باید آرامش خودتان برهم نزنید و سریعا با اورژانس تماس بگیرید. در ضگن تا رسیدن آمبولانس دهان تان را با آب سرد بشویید. نکاتی را هنگام مواجه شدن با مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی چه در خودتان و اعضای خانواده رعایت نمایید: 

۱٫ فرد مسموم شده را وادار به استفراغ نکنید.

۲٫از خوردن مواد ضد آن مواد لوله بازکنی پرهیز نمایید.

۳٫از روش های اضافی و خود درمانی غیر اصولی خود داری کنید.

بهترین راه پیشگیری و درمان مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی، ابتدا آگاهی دادن به کودکان و هشدار و توصیه به آن ها  جهت نخوردن به علت خطرات اسید لوله بازکن و دست نزدن به این محلول های اسیدی است و در مرحله بعد باید آنها به صورت کامل از دسترس کودکان دور نگه داشت. چرا که آمار نشان می دهد کودکان بیشتر در معرض این خطرات هستند.

سایت برچسب در محله پونک هم لوله بازکن دارد و برای استفاده از لوله بازکنی در پونک سایت برچسب فقط کافی است روی لینک آن بزنید.

توصیه می شود از محلول های لوله بازکنی کمتر استفاده کنید و ابتدا با روش های مطمئن تر و با آسیب پذیری کم تر را در اولویت خود جهت رفع گرفتگی لوله قرار دهید. استفاده زیاد از این محلول های لوله بازکنی علاوه بر هدف قراردادن سلامتی تان باعث مسمومیت با لوله باز کن های شیمیایی می شود.

سایت برچسب برای ساکنان محترم شهر تهران این امکان را فراهم کرده تا تنها با جست و جوی محدوده مورد نظر خود، مثلا لوله بازکنی در پونک، از خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی ما استفاده کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *