اگر خدمات ساختمانی ارائه میدهید با ویدئو مارکتینگ بی رقیب شوید!

تفاوتی ندارد کسب و کار شما فروش مصالح ساختمانی باشد، مانند فروش آجر و سیمان و سنگ و … یا فروش خدمات ساختمانی نظیر ارائه خدمات گچ کاری ، سفت کاری ، نماکاری یا لوله بازکنی. در این نوشتار به شما ابزاری را معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید از رقبایتان به سرعت سبقت بگیرید و میزان سود و فروش خود را مرتب افزایش دهید. این ابزار ویدئو مارکتینگ است.

ویدئو مارکتینگ چیست و چطور در کسب و کار شما استفاده می شود؟

ویدئو مارکتینگ به معنا استفاده از ویدئو به منظور جذب مشتری، معرفی برند و کسب و کارتان به افراد، جلب اعتماد مشتریان و فروش بیشتر است. برای هر یک از موارد فوق، ویدئوهای مختلفی تولید می شود.
مثلا اگر شما فروشگاه سنگ نمای ساختمان دارید، برای جذب مشتری می توانید از یک ویدئوی داستانی استفاده کنید که در آن ابتدا به مشکل یک فرد که به دنبال انتخاب یک نمونه سنگ زیبا و باقیمت مناسب است بپردازید و پس از ذکر راهکارهای مختلف مثل سر زدن به فروشگاه های مختلف و پرسیدن سوالات متعدد از فروشندگان مختلف در نهایت یک نمونه سنگ مناسب برای نمای ساختمانش پیدا کند.
اما در ادامه کسب و کار خودتان را هم به عنوان یک راه حل معرفی می کنید. مثلا می گویید که افراد می توانند در سایت یا صفحه اینستاگرام شما به راحتی انواع نمونه کارها را همراه با توضیحات و قیمت مشاهده کنند. در نهایت می توانند با شما تماس بگیرند و از مشاوره تخصصی و رایگان شما برخوردار شوند.

چرا ویدئو مارکتینگ باعث افزایش فروش می شود؟

فرض کنید شما خدمات گچ کاری و نقاشی ساختمان را ارائه می دهید. خوب چرا یک کارفرما باید شما را انتخاب کند؟ تنها شما نیستید که خدمات گچکاری و نقاشی را ارئه میدهید! ای بسا بسیاری از رقبای شما، با هزینه کمتر همان خدمات را ارائه میدهند.

برای اینکه یک مشتری از شما خرید کند، لازم است که به شما اعتماد کند. طبق آمارهای بین المللی منتشر شده، ویدئوها قدرت قابل توجهی در جلب اعتماد مخاطبان دارند.

تصور کنید فردی که قصد دارد یک تیم متخصص گچ کاری و نقاشی ساختمان را برای نوسازی آپارتمانش پیدا کند، طی یک سرچ اینترنتی یا در شبکه های اجتماعی تلگرام یا اینستاگرام یک ویدئو معرفی کسب و  کار شما را مشاهده کند.

شما در این ویدئو خودتان را معرفی کرده اید، خدماتی که ارائه میدهید مانند گچکاری ساختمان را بیان کرده اید ، بخشی از نمونه کارهایتان را جلب اعتماد مشتری نمایش داده اید و در نهایت کیفیت خدماتتان را تضمین کرده اید و راه های ارتباط مشتری با خودتان نظیر شماره تماس را ذکر کرده اید.

در اکثر مواقع فردی که به خدمت گچ کاری و نقاشی نیاز دارد، با دیدن چنین ویدئویی، قانع می شود که از خدمات کسب و کار شما استفاده کند و با شما تماس می گیرد.

اما فراموش نکنید که اگر همین محتوا را در قالب یک متن منتشر کرده بودید، به احتمال زیاد، چندان مورد توجه قرار نمی گرفت در صورتی  افراد یک ویدئوی کوتاه سه دقیقه ای را حتما تماشا می کنند!

چطور از ویدئو مارکتینگ در کسب و کارتان استفاده کنید؟

اگر تصمیم دارید بیشتر با ویدئو مارکتینگ آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از آن در کسب و کارتان استفاده کنید یا خیر و اینکه چطور می توانید از ویدئو در کسب و کار استفاده کنید تا در حوزه کاری خودتان متخصص شناخته شوید و فروشتان افزایش یابد، توصیه می کنیم نوشتار صفر تا صد ویدئو مارکتینگ را مطالعه کنید. این نوشتار توسط تیم متخصص استودیو نقطه شو آماده شده است تا مدرسین، مدیران و صاحبان کسب و کار بیاموزند که ویدئو مارکتینگ چیست، چرا مهم است و چطور می توانند از آن در کسب و کارشان استفاده کنند.

همچنین اگر برای استفاده از ویدئو در کسب و کارتان به مشاوره نیاز دارید می توانید از خدمات مشاوره استودیو نقطه شو استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *