این مقاله رو هرگز از دست ندهید
خیلی از افراد ممکن است کسبوکار آنلاین خود را شروع کرده باشند اما، نتوانستند به هدفی که برای خود در نظر گرفته بودند دست پیدا کنند. دلیل آن بسیار واضح است، بازار آنلاین هم مشابه بازار سنتی میباشد. زمانی که کسبو کار خود را آغاز میکنید، تا زمانی که تبلیغات انجام ندهید و خود را به جامعه حاضر معرفی نکنید به فروش خوبی دست نخواهید یافت. اما چگونه باید تبلیغات کرد؟ تا میان هزاران وبسایت برتر و جاافتاده شناخته شویم؟ گوگل برای ما کار را ساده کرده است و با سرویسی که در نظر گرفته است این امکان را به ما میدهد. سرویسی که گوگل ادز نام دارد و قرار است در این پست وبیناری که در این حوزه برگزار شده است معرفی نماییم.
آنچه می خوانید:
بهترین مزیت این سیستم معرفی کسب و کار ما در بستر اینترنت و فشای آنلاین است. قرار است اینجا کمی تخصصیتر به این موضوع بپردازیم. در واقع تبلیغات در گوگل به سه دلیل اصلی برای ما اهمیت دارد که در ادامه توضیح شده است.
برای یادگیری اصول تبلیغات در گوگل ادز میتوانید در دوره گوگل ادوردز و ریمارکتینگ آغازینو شرکت کنید.
یعنی در ابتدای کار هدف، انگیزه و شاخص عملکردی خود را مشخص نماییم.در واقع باید تعیین کنیم چه کاری قرار است انجام دهیم و چه انگیزهای برای مشتریان ایجاد میکنیم و در انتها نقطه ای که برای هدف خود انتخاب کردهایم چیست؟
منظور از انتخاب حوزه فعالیت، قیف فروش است. شما فرض کنید قرار است خود را به افراد بسیاری که در گوگل حضور دارند معرفی نمایید. اگر تنها بخواهید محصول خود را معرفی کنید و فقط برای بخش فروش خود تبلیغات کنید به نتیجه خوبی دست نخواهید یافت. چراکه در ابتدا شما باید مشتریان خود را نسبت به حوزه کاری اگاه سازید و پس از آن اعتماد آنان را جلب نمایید و در نهایت برای تصمیمگیری و خرید متقاعد نمایید. بنابراین باید در تمام بخشهای قیف فروش حضور داشته باشید. اما این انتخاب را دارید که برای بعضی از بخشها هزینه کمتری پرداخت کنید و در بخشهای دیگر هزینه بالاتری بپردازید.
برای معرفی محصول خود باید براساس هدفی که انتخاب کردهاید از کمپینهای خاص و لندینگپیج خاص آن محصول استفاده کنید و در نهایت یک متن تبلیغاتی مناسب انتخاب نمایید.
برای تبلیغات باید در وبسایت خود و در فضای آنلاین مقصد را انتخاب نمایید و برای آن یک مسیر دقیق طراحی نمایید و در تمام مسیر حضور یابید. این مسیر شامل محتواهای داخل سایت، تبلیغاتی که انجام میدهید و حتی سئو و بهینهسازی ان میشود که باید به درستی صورت بگیرند تا به موفقیت دست یابید.
و بسیاری اصطلاحات دیگر که باید مفهوم آنها را دریافت تا راحتتر با پنل گوگلادز و مراحل تبلیغاتی آن کار کرد.
هنگامی که برای برای خود اکانت گوگل ادز میسازید و وارد ان میشوید، باید مثل وب سای خود برای آن هم یک برنامه مشخص داشته باشید. یعنی از همان قدم اول یک ساختار مشخص برای اکانت خود طراحی کنید و تمام اطلاعات را بخشبندی نمایید. بدین صورت که برای هر goal یا هدف خود یک لندینگ پیج مشخص طراحی نمایید. اگر قصد دارید محصولات خاصی را که در گروههای متفاوتی قرار میگیرند به فروش برسانید، آنها را دستهبندی نمایید و هرکدام را در دسته مربوط به خود قرار دهید تا از این طریق یک مسیر ساده و راحتی را نیز برای سفر مشتری ایجاد نمایید.
هنگام استفاده از گوگلادز، ممکن است شما بخواهید از چندین کمپین تبلیغاتی استفاده کنید. بپس بهتر است از اول مشخص کنید میخواهید برای هر کمپین چقدر هزینه کنید. این هزینه برای تمام ادگروپها و کلمات کلیدی مربوط به آنها صرف خواهد شد. در اینجا ممکن است شما برای یک کمپین بودجه کمتر و برای دیگری بودجه بیشتری در نظر بگیرید (میتوانید برای شناخت انواع کمپین تبلیغاتی وبینار آن را مشاهده نمایید).
برچسب در سراسر نقاط تهران نزدیک ترین لوله بازکن ها را نسبت به محل زندگی تان معرفی میکند. ساکنان شهرک…
لازم به ذکر است لوله باز کن های شیمیایی چه از نوع جامد چه مایع هر دو دارای خطرات اسیدی…
با گسترش توالت های فرنگی در سرویش های بهداشتی خانگی دیگر نیاز به این نوع توالت یک عادت شده است.…
برای از بین بردن گرفتگی لوله ها روش های بسیاری وجود دارد که تعدادی از آنها ساده و بعضی دیگر…
چاههای فاضلاب مدل های مختلفی دارند که البته هر کدام از این مدل ها بسته به نوع خاکی که در…
استفاده از دستگاه ها یا ژنراتورهای متعدد و مخصوص یکی از روشهایی است که برای لوله بازکنی انواع لوله ها…